Thursday, 22 May 2014

Aktiviti untuk kakak Amni hari ni..

Assalamualaikum..

TV kat rumah 3 minggu dah menunjukkan tanda-tanda nak kena repair 
atau nak kena ganti yang baru..emmm ganti yang baru dak lagi kot..
Repair la dulu..50 kali on off tak jugak menyala..ummi try on off dari pukul 9.30..
pukul 1.30 baru boleh on..

Tapi ok jugak..kakak tak kalut nak tengok tv..ummi pulak yang boring..:)
So hari ni suruh kakak mewarna lah..Dia memang suka mewarna tapi suka warna sikit-sikit..
sat kaler kat situ..sat kaler kat sini..merata-rata kaler..
kena photostat satu pastu suruh dia fokus satu lukisan ja..
hari ni ummi ajar..Ummi nak jadi cikgu seni tak tercapai..
jadi cikgu untuk anak-anak jelah..:)


Warna pun dok terkeluar landasan lagi..baru 3 tahun..
ummi nak ajar kakak mewarna sampai terror..
nanti boleh masuk pertandingan..


Mandi pun dak lagi nih..dia cakap sejuk..
nak mandi tengah hari sikit..


Macam-macam gaya..


 Ni pun tak dan perabis bagi siap..dah ngeluh..kakak penat la..nak minumlah..



2 comments:

  1. Replies
    1. hehe..oklah..tupun jenuh nak abis..penat lah..apalah..

      Delete